Picinali, L., Hrafnkelsson, R. & Reyes-Lecuona, A (2019). The 3D Tune-In Toolkit VST Binaural Audio Plugin. En Audio Engineering Society Conference: 2019 AES International Conference on Immersive and Interactive Audio.[Más][Bibtex][RIS]
Villén-Altamirano, M., Casilari Pérez, E. & Reyes-Lecuona, A (2018). RESTART simulation: New approach to the importance in a two-queue tandem Jackson network. En 12th International Workshop on Rare Event Simulation (RESIM 2018). Stockholm (Sweden), August 29-31, 2018.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Aromaa, S., Leino, S.-P., Reyes-Lecuona, A., Frangakis, N., Berglund, J., Bosch, T. et al (2017). Digital Tools to Support Knowledge Sharing and Cooperation in High-Investment Product-Services. En Trzcielinski, S. (editor), Advances in Ergonomics of Manufacturing: Managing the Enterprise of the Future. Proceedings of the AHFE 2017 International Conference on Human Aspects of Advanced Manufacturing, páginas 235-246. Springer.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Pasquinelli, M., Molina-Tanco, L., Reyes-Lecuona, A. & Cencetti, M (2017). Extending the System Model. En N. Grösser, S., Reyes-Lecuona, A. & Granholm, G. (editores), Dynamics of Long-Life Assets From Technology. Adaptation to Upgrading the Business Model. Springer, Cham.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Reyes-Lecuona, A (2017). The Challenge. En N. Grösser, S., Reyes-Lecuona, A. & Granholm, G. (editores), Dynamics of Long-Life Assets From Technology. Adaptation to Upgrading the Business Model. Springer, Cham.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Villén-Altamirano, M., Reyes-Lecuona, A. & Casilari Pérez, E (2016). Optimal Importance Function for Restart Simulation of a Two-queue Tandem Jackson Network. En 11th International Workshop on Rare Event Simulation (RESIM 2016). Eindhoven (The Netherlands), March 29 - April 1, 2016.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Reyes-Lecuona, A., Molina-Tanco, L., Gonzalez Toledo, D., Flores, S., Frutos, E., Patel, H. et al (2014). Design, Maintenance and Refurbishment of Turbines in a Collaborative Environment. En Ahram, T., Karwowski, W. & Marek, T. (editores), Proceedings of the 5th International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics AHFE 2014, Kraków, Poland 19-23 July 2014, páginas 122-130.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Viciana-Abad, R., Reyes-Lecuona, A. & Pérez-Lorenzo, J. M. (2014). The influence of different sensory cues as selection feedback and co-location in presence and task performance. Multimedia Tools and Applications, 68(3), 623-639.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Alonso Calero, J. M., Reyes-Lecuona, A., Marín Clavijo, J. & Cano García, J (2011). Doble flujo en la interacción: flujo de datos y flujo de la escena. Interacción dual en instalaciones de arte.. En XII Congreso Internacional de Interacción Persona-ordenador: INTERACCIÓN 2011.[Más][Bibtex][RIS]
Poyade, M., Reyes-Lecuona, A., Frutos, E., Flores, S., Langley, A., D'Cruz, M. et al (2011). Using virtual reality for the training of the Metallographic Replica technique used to inspect power plants by TECNATOM SA. En Joint VR Conference of euroVR and EGVE, 2011.[Más][Bibtex][RIS]
Viciana Abad, R., Reyes-Lecuona, A., Poyade, M. & Escolano Carrasco, J. (2011). The role of mismatches in the sensory feedback provided to indicate selection within a virtual environment. Multimedia Tools Appl., 55(3), 353-378.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Año: 2010
Leino, S., Krassi, B., Strauchmann, M., Reyes-Lecuona, A., Kirivanta, S., Sääski, J. et al (2010). The role and architecture of the Virtual Model for Manual Work Support throughout System Lifecycle. En, páginas 195-204. Goteborg.[Más][Bibtex][RIS]
Viciana Abad, R., Reyes-Lecuona, A. & Poyade, M. (2010). The Influence of Passive Haptic Feedback and Different Interaction Metaphors on Presence and Task Performance. Presence: Teleoperators and Virtual Environments, 19(3).[Más][Bibtex][RIS]
Año: 2009
Leino, S. P., Lind, S., Poyade, M., Kirivanta, S., Multanen, P., Reyes-Lecuona, A. et al (2009). Enhanced Industrial Maintenance Work Task Planning by Using Virtual Engineering Tools and Haptic User Interfaces. En Virtual and Mixed Reality, Proc. HCII2009, páginas 346-354. Springer Berlin.[Más][Bibtex][RIS]
Poyade, M., Reyes-Lecuona, A., Leino, S. P., Kirivanta, S., Viciana Abad, R. & Lind, S (2009). A High-Level Haptic Interface for Enhanced Interaction within Virtools. En Shumaker, R & All (editores), Virtual and Mixed Reality, Proc. HCII2009. Springer Berlin / Heidelberg.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Poyade, M., Reyes-Lecuona, A. & Viciana Abad, R (2009). Influence of Binocular Disparity in Depth Perception Mechanisms in Virtual Environments. En J., M., Saltiveri A., G. & P., L. (editores), New Trends on Human–Computer Interaction. Springer London.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Reyes-Lecuona, A. & Cañadas Quesada, F. J (2009). Interference of Auditory Information with Haptic Perception of Stiffness in Virtual Reality. En Redondo, M., Bravo, C. & Ortega, M. (editores), Engineering the User Interface. London : Springer.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Viciana Abad, R. & Reyes-Lecuona, A (2008). Effects of Co-location and Crossmodal Interaction between Haptic, Auditory and Visual Cues in PresenceAnalysis of Binocular Disparity Influence on Depth Perception in Virtual Reality Environments. En EuroHaptics2008. Madrid.[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Año: 2007
Poyade, M. & Reyes-Lecuona, A (2007a). Analysis of Binocular Disparity Influence on Depth Perception in Virtual Reality Environments. En INTUITION Workshop on Virtual Reality. Atenas.[Más][Bibtex][RIS]
Poyade, M. & Reyes-Lecuona, A (2007b). Análisis de la Disparidad Binocular en la Percepción de la Profundidad en Realidad Virtual. En INTERACCIÓN 2007. Zaragoza.[Más][Bibtex][RIS]
Reyes-Lecuona, A. & Ruiz-Soler, M (2007). Cuando la percepción háptica escucha la información auditiva: Influencias transmodales usando Realidad Virtual. En Segundo Congreso Ibérico de Percepción CIP2007. Madrid.[Más][Bibtex][RIS]
Año: 2006
Cañadas Quesada, F. J. & Reyes-Lecuona, A (2006a). Improvement of Perceived Stiffness Using Auditory Stimuli in Haptic Virtual Reality. En XIII Mediterranean Electrotechnical Conference, MELECON2006. Benalmádena (Málaga).[Más][Versión en línea][Bibtex][RIS]
Cañadas Quesada, F. J. & Reyes-Lecuona, A (2006b). Análisis de la Interferencia Causada por la Información Auditiva en la Percepción Háptica de la Rigidez en Realidad Virtual. En VII Congreso de Interacción Persona Ordenador INTERACCIÓN2006. Puertollano.[Más][Bibtex][RIS]
Rosa Pujazón, A. & Reyes-Lecuona, A (2006). Técnicas de Interacción y Campo de Trabajo en la Selección de Objetos en Realidad Virtual. En VII Congreso de Interacción Persona Ordenador INTERACCIÓN2006. Puertollano.[Más][Bibtex][RIS]